Aysemustafa123 Selam hanimlar benim iki oglum var 3 de tahminen erkek dedi doktorum bu arada 14 haftalik hamileyim tabiki hayirlisi olsun ama kizim olsun cok istiyorum 🤲🤲
Zehraaa98 Mimozaa00 9.haftada babasına benzıyor dedı 4 d ultrasonda orda bı caktık zaten 11+5 de erkeğe benzetti 32+4 çok şükür🧜♂️🧜♂️