Mom54544 Az önce 155 i aradım ve dediği şey ' eğer sms ile randevunuz iptal edilmistir dediyse gelemezsiniz ama öyle bı bilgilendirme olmadıysa gelebilirsiniz’cevirmede sıkıntı olur mu dedim ‘ randevunuzu gösterdiğiniz takdirde olmaz ’ dedi
Omerhatice Mom54544 ben haftaya gidecegjm nasipse Gideceğim hastaneden izin kağıdı istedim WhatsApp üzerinden atıyorlar bana onunla gidiyorum kimle gittiğim yazmıyor sadece hasta adı soyadı su tarihte gelecektir diyor canim bende
Aybigen Mom54544 1kisiye izin veriyorlar bizim yanimizda çocukta vardı. Ona da bişey demediler. Sonuçta hastaneye giderken çocuğu nereye birakicaz. Ama anne baba falan bi kac yetişkine izin vereceklerini sanmıyorum. Doğuma gidiyorsanız o farklı olabilir.
Mom54544 yldzcskn_43 Ben babamla gideceğim söyledim de babamla gideceğimi iptal edilmediyse gidebilirsiniz dedi ki yanımızda muhakkat biri olcak mantıken otobüs dolmuş yok e araba sürmeyi de ben bilmiyorum ya eşim ya babam goturecek yani mantiken
yldzcskn_43 Mom54544 Kayınvalidem ve kayınpederim de bize de izin alin diyor o yüzden sormuştum zannetmiyorum bı kontrol için ailecek izin versinler
Mom54544 Omerhatice Özele giderken bende öyle almıştım haftasonu falan bı kaç kere ama şehir hastanesi ne gideceğim bu sefer
Mom54544 Aybigen Yani aynen öyle çocuğu atıp gidemiycegnize göre ama kontrol falan olunca bı refakatçi yeter sanırım oda şoför olarak ya eşim ya babam 😊