Selamm güzel Anneler ☺️
Az önce doktora gittim bugün 5+6dayim (normalde 6+5) geri hesapladik yumurtam gec catladigi icin.
5+0 da HCG 642 di bugün 5000lerde olmasi gerekiyo ve ona göre ultrasonda gözükmesi gerekiyo kesenin ama birsey göremedik😕
tekrar bir kan alindi yarin degeri ögreneceyim ama cok üzülüyorum🥺 (gecen sene haziranda düsük yapmistim bebegin 8. haftada kalbi durmustu)
böyle birsey yasayip saglikli bir gebelik yasayan biri oldumu ?