Herkese merhaba. Arkadaşlar sizinle bunları paylaşmamın sebebi hepinizden dua istiyorum hamilenin hamileye duası kabul olurmuş şu an psikolojik olarak biraz zor günler geçiriyorum burda kimseyi de etkilemek istemiyorum ama 31 haftalık tek yumurta ikizlerime hamileyim ve şimdiye kadar herşey o kadar yolunda gidiyordu hiç bir sıkıntım yoktu taaki geçen hafta akşam saatlerinde bebek hareketlerini az hissediyorum diye acile gittim ve bebeğimin birinin kalbi durmuş. Hemen hastaneye yatışım yapıldı hemen ciğer geliştirici iğne yapıldı sonra doktorum geldi ben acil sezeryana alır sandım ama 3 hafta bekleyebiliriz şu an kontrollü bir şekilde dedi 3 gün haftane de yattım evime çıktım ve 2 hafta boyunca her akşam nst için hastaneye gideceğim her akşam evde kan sulandırıcı iğne vuruluyorum. 2 hafta sonra tekrar yatışım yapılacak yatışım yapılınca bebeğe beyin emarı çekilecekmiş bebeğin beynine pıhtı atmış mı felan diye eğer toksa 1 hafta da hastane de yatıp 33 haftalıkken sezeryan a alıcak çok korkuyorum ya bu 2 hafta içinde diğer bebeğime de birşey olursa ne biliyim aklıma bir sürü şey geliyor kızlar dualarınızı eksik etmeyin