Zafsim0801 Kizlar doğum sonrası raporun haziranın 14 ünde bitiyor SGK çıkışımi nebilim ayarlanıp hane nasıl gosterilir bilmiyorum işsizlik maaşı alabilmem icin ayarlanmaz mi isterim tanıdık nasıl olur acaba ya