Minikbirii Hanımlar iki gündür kullanıyorum ilk ictigim gün kabızlık yasadım ikinci günde ishal ve kasıklarda agrı belliki ilaçtan dolayı kullanmayı bıraksammı devammı etsem bilemiyorum aynı sıkıntıyı yasayan varmı benim gibi 😣
zk92 İlk kullandığım zaman bende de kabızlık yaptı. Ama vücut alıştı sanırım geçti sonra. Doktorunuza bir sorun isterseniz.