Busraafth Merhaba arkadaşlar bugün çatlatma iğnesnin 11.gunu dayanamayıp test yaptım negatif çıktı pozitife dönebilir mi
Minigimyolda Busraafth iğnenin etkisinin geçtiğini gösteriyor doktorunuzun dediği günde test yapın pozitife dönme ihtimali tabiki var
Umutduru Busraafth ben iğnenin 12.günü test yapmiştim pozitif cikmişti.Ama iğnenin etksindeymiş sonra adrt oldum.14.gün testi tekrarlayın inşallah hamilesinizdir
Busraafth Umutduru hmm inşallah canım iğneyi yaptığım günden beri bel ağrım arada bir de kasık ağrısı oluyor inşallah vardır 🙏
denizinprensleri2 Umutduru canım benim de 12. Günü iğnenin pozitif çıkıyor ama silik çizgiyle senin de mi öyleydi acaba
Minigimyolda Busraafth iğnenin etkisinin geçtiğini görmüş olduğunuz 14. Günden sonraki pozitifte ilaç etkisi mi diye soru işareti kalmz
Umutduru denizinprensleri2 Benim silikti canım ben o çizgiyi gordugum icin evet hamileyim falan demiştim sonra da adet oldum tabiii benden tavsiye kesinlikle15.güne kadar bekle iğnenin etkisi tamamen geçsin testi tekrarla
denizinprensleri2 Umutduru evet canım çünki 11. Gün yaptım koyu çıktı bugün yaptım silik çıktı iğne etkisi tamamen