Sana tut ya da tutma diyemem ama bende 9+3 haftalığım doktorum tutma bebek çok küçük daha dedi. Kaldı ki şöyle mantıklı olarak düşündüğünde de bebeğini kaç saat aç ve susuz bırakıyosun her ne kadar iftarla sahur arasında besin ve su alımını dengelemeye çalışsanda gebelikte su içmek çok önemli..doktoruna sordun mu hiç ?