Emosss35 17+4 haftaligim ilk kez boyle bir akintim oldu koyu kivamli jel seklinde sari sümüksü bir akıntı doktor kontrolüm vardi eve geldim simdi uzerimi degisirken fark ettim sebebi nedir yasayan varmi bu durumu tekrar hastaneye gitmelimiyim
Seyma46-46 Emosss35 beyaz renksiz kokusuz olursa sıkıntı olmuyor onun harici enfeksiyon mantar olabilir. Bir idrar tahlili verin isterseniz.
angel123 Emosss35 aynen sarımsı geliyo zaten bi kaç hafta önce yapmıştırmıştım yine tahlili çıkmıştı enfeksiyon ilaç kullandım ama geçmemiş sanırım🥲
Emosss35 angel123 bende daha once toz kullandim tek doz olandan doktor tahlil yapmadan vermisti ama onda sivi akintim var diye tedbiren vermisti
Hsbsk Emosss35 benimde hep öyle bende 17+5 deyim. Günde 3 kere camasir değiştiriyorum idrar tahlilimde temiz çıktı. Doktoruma da sormayi unuttum..
Emosss35 Hsbsk soylemesi ayip resmen sümük gibi kivami acik sarı jel gibi progestan fitil kullaniyorum o beyaz kesik gibi geliyor biraz siviyla beraber ama bu baska ilk kez oldu biraz agrimda vardi tedirgin oldum
Hsbsk Emosss35 benimde aynı şekilde oluyor. Ama enfeksiyon da yok. Ben cok ciddiye almadım cunku hamilelikte normal deniyor akinti
Emosss35 angel123 aynen gecede sag kaburga altim hem sirta hem karin bosluguma vurur sekilde agrimisti sık sık idarara ciktim bir kac gündür sorun yoktu bugün bununla karsilasinca tedirgin oldum birde doktorun yanindan geldim evde bisey geldi hissettim baktim bu sekilde