3MelekAnnesi3 Kızlar özellikle tek basına olan bayanlar sabah kahvaltısında neler yiyorsunuz bana fikir olsun 😊
Dilekcnkn 3MelekAnnesi3 Yani ben annemle karşı karşıyayım ama tek olsamda bazen servis tabağına 2 yumurta , peynir , zeytin , salatalık , domates bazen meyve hazırlar yerim genelde çay yerine meyve suyu tercih ediyorum ☺️☺️
34_21_23 3MelekAnnesi3 tabak hazırlıyorum keyifli oluyor Klasik peynir zeytin domates salatalık ya haşlama yada kırma yumurta tahin pekmez bazende avokadoyu soslayıp ekliyorum kahvaltıma 4 5 çeşit reçelim var annem yollamış ama hiç birini yemiyorum korkumdan 😂
Reyhandmrl 3MelekAnnesi3 domates salatalık çarliston biber beyaz peynir veya kaşar peynir haşlanmış veya tavada yumurta yanına bazen herhangi meyve koyuyorum siyah veya yeşil zeytin bazen marul maydanoz doğruyorum değişiyor .
Esmos26 3MelekAnnesi3 otlu peynirli omlet domates salatalık kaşar peynir zeytin ☺️ Arada avakadolu tost da olabiliyor ☺️
3MelekAnnesi3 Dilekcnkn bende çay içmiyorum insan tek basına olunca iştahı pek olmuyor mecburi yiyorum sabahları😂
3MelekAnnesi3 Reyhandmrl valla iyiymiş cnm yaa ben kahvaltılık tarzı pek sevmiyorum illa ya bir kızartma menemen vs istiyorum onada tek basıma hep üşeniyorum
MinikMucizeninAnnesi Domates salatalık zeytin peynir ceviz tere ve tam buğday ekmeği / içecek olarakta genelde süt tercih ediyorum 😊
Dilekcnkn 3MelekAnnesi3 Aynen ben hiç sevmem yani tek başıma yemek yemeyi ama insan hamile olunca ister istemez yiyor 😂
Reyhandmrl 3MelekAnnesi3 bende yağlı kızartma türü şeyleri yiyemiyorum 🙂resmen domates salatalık biber aşeriyprum 😂
Nelmali 3MelekAnnesi3 peynir, avokado, yeşil-siyah zeytin, salatalık, haşlanmış yumurta hepsinden once iki kaşık pekmez yiyorum
nazkeve yumurta, peynir, zeytin, süt kesinlikle oluyor canım tatlı isterse ev yapımı reçel. oldukça basit yani☺️ domates ve salatalık mideme iyi gelmediği için yiyemiyorum.