EcitaH Kızlar merhaba, bugün kan tahilili yaptırdım 14,18 çıktı doktor pek umutlu konuşmadı . 1 hafta sonra tekrar gel dedi . Sevinsek mi sevinmesek mi bilemedim. Değerin 4,14 den 14,18 biraz fazla yükselmiş dedi .
Nergisseher EcitaH kimyasal gebeliklerde genelde bu değer görülür 2 gün sonratekrarlayın eğer iki katı artarsa normal gebeliktir
Nergisseher EcitaH adetin başlamış olabilir yada yerleşme kanamasıdır bunu öğrenmen için beta baktırman lazım
EcitaH Nergisseher yarına kadar bekleyip eğer artmazsa kanama betaya baktırmayı planlıyoruz bakalım . Şuanlık peçeteye gelen lekelenme şeklinde bir şeyler var.
EcitaH Herkese merhaba , bu sabah sağlık ocağında kan verdim geçen hafta beta 14,50 idi . Sonuç çıkmış 36,6 . Düzensiz bir artış gibi duruyor . Adetim de tam 8 gün gecikti. Kimyasal gebelik mi şimdi ?