Hanımlar benşm 2li tarama sonucum da free beta 4. 4 mom çıktı doktorum yüksek çıkmış dedi perinotoloğa gönderdi orda bişey demediler 2 ay sonrasına gün verdiler doktorum su mu alacaklar dedi bilmiyorum bişey demeden gün verip gönderdiler dedim sürekli düşünüyorum başka doktora gidicem bugün bebeğin kafası biraz küçük gibi dedi doktorum normalde 3 lü tarama günüydü ultrason da bebek 15+5 çıktı haftaya yapalım testi dedi aklıma takılıp duruyo sürekli,😔 bu dawb sendromu olablir demek mi