Ayy ben bu lekeyle ne kadar uğraştım bilemezsiniz aynı renk koltuklarimiz . Benimde tayttan bulaşmış farketmemistim bi güzel yayılmışım bide her yeri simsiyah olmuştu ne yapsam istediğim gibi çıkmadı. Çamaşır suyu falan daha kötü yaptı hep leke leke oldu kafayı yemek üzereydim . Kosla beyaz sabun hepsini denedim olmadı. Cıktı biraz ama hala belli oluyordu En sonunda koltuk yıkamaci cagirdim geçen gün baktım onlar yıkayınca bembeyaz oldu tekrar koltuklar. 100 liraya falan yikiyolar tertemiz oluyor. Birisi asperox önermiş onu bilemiyorum ama denemedim belki geçirir 🤷🏻♀️