Kuzum11 ben doktoruma sordum boyayabilirsiniz dedi ama bazı doktorlar önermiyor canım benim doktorum dedi ki bana sigara içiyorsan atıyorum şampuan makyaj malz kremler bunların içinde de oldukça kimyasal var zaten kimyasal içeriği olmayan ne kaldı ki dedi ama lütfen sizde doktorunuza danışın ben sadece fikir amaçlı belirtmek istedim bazı doktorlar kesin surette karşı çünkü