nurkse Kızlar doktor ikizlere hamile olduğumu söyledi ultrason fotoğrafında sanki kese şekilleri değişik gibi duruyor doktor ni sıkıntı olduğunu söylemedi sadece fikir amaçlı yazıyorum
nurkse angel123 sanki uzun gibi normalde yuvarlak oluyor 😁 ben mi öyle düşündüğüm için öyle kuruyorum kafamda acaba
angel123 nurkse yok canım uzunda olabilir yuvarlakta hatta şöyle bi söylenti var fasulye gibi olursa erkek yuvarlak olursa kız yani öyle hatırlıyorum 😄
Krizantem_ nurkse Yok normal de yuvarlak olmuyor fasulye gibi olan da var sizinki de ondan. :) normal yani :)
nurkse Minikturtageliyor 😅Galiba 10 gün sonra kalp atışlarını dinlemeye gittiğimde değişmiş olur o zaman
Krizantem_ nurkse Rica ederim doktorunuz bir sıkıntı olsa söylerdi zaten :) Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin miniklerinizi:)
nurkse [silindi] ben çatlatma iğnesi ile hamile kaldım ilk kontrolüme 5 haftalıkken gitmiştim doktor 3,5 4 haftalık demişti. Son adet tarihine göre 6+2 yken de ikiz olduğunu öğrendim ama bu kez geride demedi.
Mk34 Doktorum bana kesen yuvarlak kenarları düzgün çok güzel oluşmuş demişti ama boyle olmasında da sıkıntı var mıdır yok mudur bilmiyorum.Sonuç olarak herkesin yuvarlak olmuyordur.Doktorunuzun ne dediği daha önemli yanlış bilgi vermek istemem😊