Arkadaşlar merhaba 21. Haftadayım ve artık karnım büyümeye başla çok kuru bir cildim var ve çatlak oluşacak gibi duruyor lierac krem aldım bir haftadır kullanıyorum sorum şu
çatlaklarınız var mı
ne zaman oluştu
öncesinde belirti oldu mu yoksa bir anda mı oluyor
Bu kadar takmamın nedeni de annemin karnı çok fena çatlamış iki hamilelikte de yani sadece görüntü değil sağlık açışından da sıkıntı yaşadı ben de annemin fiziksel özelliklerinin neredeyse aynısıyım ve önlem almak istiyorum