umudunannesiii Bugün 20.haftam kizlar Karnımın sol üst tarafında sinek ısırığı gibi,karincalasma gbi,küçük kramp gbi bir şey hissediyorum ama beş altı saatte bir falan Acaba bebeğim olabilir mi