Merhaba dün doktora gittim 11+3 çıktı haftasıyla uyumlu dedi. Cinsiyet ne zaman belli olur diye sordum bi tahminim var şuan ama şimdi söylemicem haftaya gel o zaman söyleyeceğim dedi. Daha 11 haftalıkken doktor tahmin yapabilir mi? Çok erken değilmi? Haftaya 12 haftalık olucam kesin konuşacak kadar cinsiyetini göstermiş olabilir mi🌸