elediyebiri Evet sevgili anneler, sizde son durum Kac? Biz son 9dayiz Bugün 😂 Ama sifir belirti var Ortada 😂🙈
elediyebiri Balbocegi_ Ayy sen normal Dogum bekliyorsun artik. Hayirlisiyla bir an önce Saglikla alirsin bebegini kucagina 🙏🙏
elediyebiri Fatmaada2015 Benim normal Dogum tarihi 7 mayis gözüküyor 😂 bakayim bebegim ne zaman gelmek isteyecek 😂🙈
elediyebiri Krizantem_ Amin Canim sende Saglikla al bebegini kucagina 🙏🙏 Ben her gün bir müzikle geri sayim yapiyordum 🙈🙈
Balbocegi_ elediyebiri ins canim ilkim normaldi buda ins normal olucak allah nasip ederse ins sende sagliklica kucagina alirsin diledigin gibi olur herşey 🧿
Vosvosgil Benim 11 gün ama ağrım ara ara giriyo kızım hareket edince rahmim ağrı giriyo ve karnım taş gibi oluyo bel ve popo ağrımı saymıyorum çatı muaynesi yaptırmadım daha bide ay ne çok derdim varmış yaz yaz asla bitmedi 🙄😂