Gulizartas Merhaba hamişler bir şey sormak istiyorum ana kucağımı yoksa puset mi yada her ikiside mi hangisi daha iyi olur ?❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤔🤔🤔🤔
depsizoo Gulizartas bizde ikiside var 🤣 napcaksam eline geçeni getirmişler bi hastane çıkışım yok bi sabahlığım yok bi terliğim falan onlar yok bide dolap alcam 🙄 pef
paradiseeeeee Gulizartas valla puser şart çünkü hastaneden puset olmadan çıkartamıyorsunuz çocuğu yasak ama ana kucağında sonraki zamanlar içim lazım hayat kurtarıcıymış ben puset aldım olurda ilerde durmaz bişi okursa alırım diye almadım ama vi yakınım hediye alıyor hayat kurtarıyor dedi dedim iyi alın o zaman hediye yani yoksa kendim alamdım poşeti daha acil gördüm o olmadan doları çıkamıyorsun
Minikturtageliyor Gulizartas ben bebek arabasını pusetli alacağım, ana kucağı da var ana kucağı daha rahat pusete göre puset sanki iki büklüm yapıyor gibi geliyor 😂
Ozlem23 Gulizartas ikisi aynı şey değil ki anakucagi bebeği evde koymak için yatak tarzı daha rahat olan birşey puset arabalarda kullanılan bebeği anakucagida göre daha sıkı saran birşey (yola çıktığı için güvenliği daha sıkı)
Gulizartas depsizoo ben de kararsız kaldım ikisinimi alsam diye ilk bebek ya herşey alasım geliyor sanki hepsine ihtiyaçım var gibi 🙈❤️😂😂
depsizoo Gulizartas benimde ilk gebeliğim mesela beşik babasının beşiği 🤣 kullanılmış hepsi tamam ama temiz hepsi temiz olmayanı kayınvalidem koymuyo zaten
paradiseeeeee Gulizartas ihtiyaç oldukça al bakarsın kullanmaz etmez boşa para verme hele bu zaman da ihtiyaç olsa zaten hemen sipariş veriyorsun gelir 2 güne ekonomimizi de düşünmemiz lazım gönlümüz elbette herşeyi almak istiyor çocuklarımız için ama napalım aile içimizde şu durumda bu koronada düşünmek zorundayız sevgiler canım hepimize hayırlı doğumlar 😍💙
Sumeyyeee Puset kesinlikle lazım arabada bebeği kucağa almamak lazım . Anakucağıda dışarısı için kolaylık . Aslında ikisinin amacı çok farklı .
Gamzeakd Gulizartas ikisi farklı şeyler puseti dıaşrda kullanacaksınız anakucağını evde 😅 ilk beneğimde ana kucağı , otomatik salıncak , puset hepsi vardı . Şimdi kinede anakucağını aldık . Puseti bebek arabasıyla beraber satılıyor zaten travel alıcaz 🥰
Gamzeakd Gulizartas ben de valla her ay bişeyini alıyorum . Kapanma oldu şimdi ebebeğe ikea ya gidecektik kaldı öyle. Bayramdan sonra artık 🥰 siz kaç haftalıksınız ?
Kelebekanne48 Gulizartas ben sadece puset aldım ama bebekle beraber ağır oluyor taşıyamıyorum puset arabada iyi oluyor. Çünkü rahat rahat yatıyor bebek.