ruveydanur2412 Kızlar detaylı ultrason için doktor beyden randevu aldım aranızda Zeki beye giden var mı ?
Alaz34 ruveydanur2412 merhaba, randevunuz gerçekleşti mi nasıl geçti ? Kendi yerine mi gittiniz hastaneye mi ? Bir de eşiniz yanınızda olabiliyor mu ?
-Ayse- ruveydanur2412 ben de Zeki bey e gitmiştim çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim. Öncesinde Erbil çakar a gittim . Bir iki sorun gördüğünü söyledi ama detaylı tatmin edici bilgi vermedi sadece sorunun ne olduğunu söyleyip korkuttu fazlasıyla . Zeki bey e sonrasında gittim keşke daha önce gitseymişim dedim. Eşimle birlikte girdik. Şubatta çektirmiştim ben.
Cglnrskmk ruveydanur2412 merhaba ben de doktorumun önerisi ile Zeki beye gideceğim. Süre olarak ne kadar sürüyor ve ultrason kağıdı veriyor mu? giden gebeler memnunmuş ama Yine de sormak istedim☺️ Eşleri içeri alması da güzel:)
Asiyes -Ayse- aynısı bende yaşadım Erbil beye gittim ve önemsiz olmasına rağmen bşr çok şey abartıldı sonra Zeki beye gittim geçen ay çık şükür herşey yolunda pratik hızlı akıcı bir doktor
Mucem Cglnrskmk bir tane renkli profilden tatlış bir resim verdi. Ek olarak mail adresime tüm deraylı görüntüleri ve bir kaç video gönderdi. Sanırım yarım saat kadar sürmüştü. Tüm sorularımı yanıtladı ve her detayı tek tek anlattı. Çok memnun kaldım.
Ness23 Ben de yaptırdım bostancı da yerı 600 tl verdım.Sonra ozel saglık sgk olması sebebıyle paramı gerı aldım.Ben cok memnun kaldım her soruya cevap veren,cok naıf bır doktor.Bana da dogum yapacagım doktor onermıstı