Mavi34 Ummuhancendik devlete gideceksen önce kadın doğum yeşil listeye kayıt acıyor sonra perintolojiye gidip test veriyorsun
Mavi34 Ummuhancendik yok perintolojiye randevu ayrıca alınıyor ama ikili test hemen mi oluyor bilmiyorum bende randevu düşüremedim daha
angel123 Ummuhancendik ben özelde yaptırdım ondan tam bilmiyorum ama bence direk perinatolojiye gidiyosundur
Rabia2934 Ummuhancendik kadın doğuma gidiyorsun doktorun seni yönlendiriyo zaten kan veriyosun aynı gün o kadar devlet hastanesinde
Mk34 Perinatologlar yapar ama kadın doğumcu doktorunuz da ultrasonunuza bakabilir başka yerde de kanını verebilirsiniz
angel123 Ummuhancendik aynen canım mesela ikili testim biraz riskli gibiydi perinatolojiye gittim 20. Haftada detaylı ultrasona çağırdı direk demek ki orda gün alabiliyosun kadın doğuma gitmeden diye düşündüm
angel123 1234A ben de gelişim bozukluğu olabilir dedi ama belli değil tabi küçük bi ihtimal açıkçası bu testi yapmadan da biliyoduk bu ihtimali zaten her gebeliğin ufakta olsa riskleri var çok gerekli bi test değil
1234A angel123 angel123 free bhch 13.2 Papp-a 411 NT 1.4 Trisomi21 =1:642 Trisomi21 18 13 = 1:5 Böyle