O heyecandan çok hatırlamıyorum ne kadar sürdüğünü ama çok uzun sürmedi bebek çıktıktan sonra bana gösterip götürdüler. Sonra dikişim yapıldı benide çıkardılar yukarı. Bence herleye şahit olmak bebeğini ilk görmek hepsi çok güzel ameliyat sırasında hemşireyle konuluyosun ediyosun hiç kasılacak bir durum değil çok rahat ol. Uyuşma konusuna gelince soruyırlar zaten başlarken hissediyomjsun falan diye bende korkmultum hatta ay hissediyorum galba falan dedim ama hissetmiyordum :D doğumdan sonra hissiytın yaklaşık 6 saat tam olarak gelmiyor bu yüzden ilk çıktıgında agrın vs olmuyor zaten sonrasında hissetmeye başladıkça yavaş yavaş agrın oluyor ama agrı kesici sürekli yapılıyor agrım oldukca öyle dayanılmaz bir agrı olmuyor. O karnına bastırma olaylarını falanda hissetmedim ben uyusukken. Bu yönlerden spinal anestezinin artısı çok bence. Doğumdan çıktıgında acı içinde kıvranmıyosun yüzün gülerek çıkıyosun. Doğum anında heyecanlanırsan falan sakinleştici yapıyolar zaten. Tam olarak hissiyatın gelince auaga kaldırıyorlar acıkcası benim bu süreçte en zorlandıgım şey bu oldu ilk klktıgım an çok canım yandı ama sabretmek lazım ne kadar kalkar yürürsen aktif olursan o kadar geçiyor acılar . Ben de yürüdüm yüreyebildiğim kadar. Öksürmek hapşırmak gülmek birde yattıgın yerden kalkmak en çok zorlayab şeyler. Onun haricinde ben 2 gece hastanede kalmıştım. Eve geldikten sonra hiç öyle yatakta yatmadım bebeğime hastanede bile ben bakmaya çalıştım altı üstü hepsini kendim yaptım istediğim için. Baş agrısı vs yaşamadım. Eve geldiğimde gayet iyiydim zaten sadece yataktan kalkarken zorlanıyordum. Birde saga sola dönemediğim için uyku sıkıntı oluyordu. Çok uzun yazdım :) sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin canım