Aysegul23 Arkadaşlar hamileligin 33 haftasından beridir sürekli pişigim ve çok dikkat ediyorum sürekli yıkıyorum ama çok fazla tahriş olmuş weladanın pişik kremini kullanıyorum ama yinede acı var yardımcı olabilirmisinz
Mlkegz Aysegul23 gecms olsun öncelikle. Bebeklerde desitin krem öneriliyor genelde sende de işe yarayabilir. Mor olanı ekstra etkili dene derim
MasalAlparslanMom Aysegul23 yıkayınca peçeteylede kurula pamuklu çamaşır giy. Yapabiliyosan pudrada sür aklıma başka bişey gelmedi başına gelmeyince insan çözüm üretemiyo galiba 🙄
NaimeYilmaz Aysegul23 sucodrem cok iyi bebıs ıcın aldm bende oldm bı kere kullanmak zorunda kaldm 🤷♀️ tek seferde gecırdı sılverdınde surebılırsın kullandıgın krem ıyı gelmemıs olablr
Rojinn Aysegul23 canım ben zeytin yağı sürüyorum uyumadan önce bide çamaşır giymiyorum ertesi güne hiç bişi kalmıyo dene derim