Eğer çalışmaya devam etmek istiyorsanız bugün çalışabilir raporu almanız şart.Daha sonraki zamanlarda ayrılmak istediğinizde çalışamaz raporu alıyorsunuz ama haftanıza dikkat edin haftanızı doldurduktan sonra rapor almaya çalışın,5gün daha çalışıp 6.gün çalışamıyorum diye rapor alırsanız çalıştığınız 5 gün de rapora ekleniyor ve raporlu olmadığınız halde çalıştığınız halde o 5 gün izin gününüzden siliniyo yanıyo,raporlu gibi görünüyorsunuz