Giba ikili tarama senin tercihin. Ben eşimin israriyla yaptırdım sonuç çıkana kadar kafamda birsuru şey dolandı. Çok şükür bişey çıkmadı ama kafa karışıklığına neden oluyorlar diye düşünüyorum. 20 li haftalarda da detaylı ultrason oluyor onun haricinde bişey yok canım