Nslhnasya Ben sezeryan oldum eşim yanımdaydı ama renk falan kalmamıştı 😀 doğumdan sonra iyiki yanındaydım dedi ama şimdi yine hamileyim bakalım bunada gelecekmi 🤔
svdmm16 Benim eşimde dayanamaz hiç elim kanasa bakamaz ama gelmesini yanımda olmasını istiyorum benim kadar onun da bebeği destek versin neden tüm zorlukları üstleniyoruz ki 😊
Zeynep_ayaz umudunannesiii yanimda olmasa dogurmam 😁 en buyuk destekcim o oglumda doguma girmem demisti dogumhanede bagirislarimi duydu dayanamadi geldi yanima elimi tuttu destek oldu onun gozlerine bakip dogurdum 😍😍 simdide kizcemde sira insallah 🤲🤲
umudunannesiii Zeynep_ayaz benimde doğumum Eylül’de inşallah şu pandemi şeyleri gecerde eşim doğuma girer insllah