Zeyfur Kızlar merhabalar, anadolu yakası devlet+özel hangi hastanede ayrıntılı ultrason yaptırdınız, önerebileceğiniz hastane ve perinatologları paylaşır mısınız ve kaçıncı haftalarınızda gittiniz🌸
Mina06 Zeyfur merhaba hisar hospital ve Ümraniye e.a.h bu 2 hastane çok guzel Ümraniye eğitimde ebru hoca var perinatoloji gitmeni tavsiye ederim
zeytinkiz Zeyfur Ümraniye devlet hastanesi Murat bey ve Ayşegül hanım var dün girdim bende Aysegül hanıma muayene oldum. 30 dk baktılar perinatoloji oldugu için uzın tutuyorlar. Ama gördükleri risk dısında bilet demiyorlar. Özel hastane gibi her detayı vermelerini bekleme. Kendi aralarında konusuyolar muayene esnasında en son sana ilerleyecek süreçleri söylüyorlar yada su ahafta gel bu hafta gel bişey yok diyorlar. Ultrason görüntüsü veya rapor vermiyorlar ben buna takıldım ve üzüldüm. Özelde de Avrupa yakası perinatolojiye gitmiştim orda doktor hem ultrason ile bakıyor hem her detayı anlatıyordu. O yüzden benim beklentim in altında kaldı ama devlet oldugu için olabilir belki bilemiyorum. Bir sorun var ise çözüm ve tedaviyi sürecini anlatıyorlar ama. Yada ne yapılması gerektiği hakkında bilgi veriliyor o mecbur zaten.
Zeyfur zeytinkiz aslında veriliyor diye duymuştum devlette de ama şaşırdım şuan verilmesi gerekiyo aslında çünkü özelde bi dr a kontrollere gidiyorum bana mutlaka sonucunla gel dedi
zeytinkiz Zeyfur başka devlet hastanelerine gidince verdi ama buraya şaşırdım kendi agzıma istediğim halde vermediler 🤷🙄
Zeyfur dertist evet haftalardır mhrsden de bakıyorum fakat hiç randevu yok, zaten kadın doğumdan randevu alıp onlar yönlendirirse perinatolojiden randevu alabiliyormuşsun tüm randevular kapalı bir de böyle şeyler duyunca aklım hep özelde açıkcası en azından insan yerine koyup bişeyler söyler elime bi kaç rapor verir diye özel arayışındayım bakıyorum onunda içinden çıkamadım birinin memnun kaldığından öteki kalmamış o kadar parayı veripte rezillikte yaşamak istemiyorum çok arada kaldım bende bulsam haftaya 22 oluyoruz gitmek istiyorum ama hayırlısı artık
blue5 zeytinkiz esmer bir doktor mu aysegul hanim? Ben murat beye randevu almistim ama o bakmadi. Kadin doktor bakti ama hic ayrinti vermedi. Bir sey yokmus dedi. Rapor da vermedi e nabiza dusecek dedi ama ordada yok rapor doktoruma gosteremedim acikcasi ikilemde kaldim, tekrar yaptirsam mi diye ve benim 10 dk surdu. Sizce birsey gorseydi soylerdi degil mi cok kafam karisik ☹
dertist Reyhanselim suan ne kadara yaparlar bilmiyorum 3 sene once 260 yaptirmistim simdi 600 aşağı yoktur
Zeyfur marysmom sanırım hep 450-600 arası artık fiyatı da geçtim iyi bi muamele göreyim sonucumu alayım tatmin edecek şekilde içim rahatlasın onu istiyorum
zeytinkiz blue5 Evet esmer bir bayan kapalı zaten odada ben hariç 7 kişi vardı maşşallaahhh öğrenciler asistanlar hemşire 🤦 kendi aralarında tıbbı terimlerle konustular konustular bitti. Benimki 30 dk sürmesinin sebebi bebekte down sendromu riski vardı o yüzden bakmıs olabilirler detaylı. Dısardan doktordan raporum vardı onu verdim baya incelediler kordon damarlarına kadar baktılar ama bilgi yok. Ben şuan fetal DNA test sonucu beklıyorum o da yasaklar bitince cıkar 3 haftada anca dediler onu alıp çam sakuraya gitmeyi planlıyorum kısmetse 🙄 sisteme giriyoruz bilgileri dediler bana da ama çam sakura da ki doktorlar acaba o yazdıklarını görüyorlar mı sistemleri aynıdır inşallah 🤷
Zeyfur blue5 10-15 dk sürdüğünüde okudum 30-45 dk sürdüğünü de yazanlar olmuş ama bişey görseydi söylerdi diye düşünüyorum bu kadar da vebal olmaz yani içini rahat tut
marysmom Zeyfur yani doktor yaşlı bir doktor sürdü biraz ama ne kadar sürdü bilmiyorum . Çok konuşan bir doktor değildi. İkili ye ona yaptırmıştım
Yelda_isyel Zeyfur zeki şahinoğlu özel ama bu konuda işinin eri bostancı tarafında yeri yaptıran arkadaşlarım var ben 5.nde yaptıracam inşallah
Zeyfur Yelda_isyel teşekkür ederim aklımda kalsın,inşaallah hepimiz güzel sonuçlar alır rahatlarız bir an önce