Beyzaguven1 Merhaba hanımlar ,doktor beni 11+6 da çağırdı bi kaç test yapması gerekiyormuş , eşim bugün randevuyu 10+5 te almış . Fransada yaşadığımız için randevu değiştirmek zor biraz acaba bir sorun olur mu çok mu erken oluyor yardım edin 🙏🏻
Dilekcnkn Beyzaguven1 muhtemelen ikili test için çağırmıştır 11-14 haftalar arasında yapılıyor ama sizde 11. Hafta içindesiniz sorun olacağını düşünmüyorum ama içiniz rahat etsin doktorunuza sorun isterseniz
Damlamina66 Beyzaguven1 sorun olmaz canım bidaki ayın randevusunuda 14. Haftadan önce alırsanız ikili testi yaptırırsınız bende fransada yaşıyorum bi sıkıntı olmaz 😊