Kaynanamgıl karantına da dogurayım derken , benım oglan kaynanamgılı beklemıs gercekten 😂😂 yapmadgım uygulamadgım bsy kalmamıstı halbukı , yuruysler mı , temızlık mı , hurma yemek mı , caylar ıcmek mı squatlar mı hıc bırı fayda etmedı oglan nazlı cıktı 😅 0 acıklık 0 sancı ıle yarın yatıyorum hastaneye , sunı sancıyla olacak dogum , bır yanım cok heycanlı cok sevınclı bır yanımda cok korkuyor 🥲 Sunı sancı ıle tebrubesı olan guzel anneler , nasıl bır surec acaba cok agrılı surec mı nasıl olacak hc bılmıyorrum benı bılgılendırın 🥰