svserzrm Merhaba başka bir doktora gitmedim ama genel olarak memnunum güleryüzle sorulara cevap veren bir doktor.Ama herkesin dediği gibi çok hızlı muayene ediyor.Gebeliğimin başından beri gitmesem hastanedeki diğer bayan doktora da gitmek isterdim.Onun uzun uzun muayene edip konuştuğunu söylüyorlar.