Kızlar herkese hayırlı ramazanlar.
idrar yolu enfeksiyonum var, bebeğim çok aşşada ama gelmiyor. Kanala çok yakın ama kanala inmiyor. 38+2 deyiz. Önden de gidiyor gelişimi. Doktor miadını çoktan doldurdu demişti 37 de. 41 e kdar beklicez gelmesini dedi. İdrar torbamn tam üstünde bebeğim. Artık dayanamıyorm ağrı sancılarıma.. okadar tükendim ki bazen oturup ağlıyorum, lavabodan çıkamıyorum uyuyamıyorum canım acıyor. Herkes diyoki sezeryan ol çekme. Ameliyattan çok korkuyorum. Suni sancı istesem doktordan deneyelim diye hiç bi açıklık hiç bi doğum belirtisi yokken verip doğumu başlatırmı?
uzun oldu kusura bakmayın.