Sevgisemira Kızlar ben çok kararsız kaldım 5 aylık hamileyim iki isim hayatta düşünmüyordum ama kayınbabam vefat etti eşim tutturdu mustafa olacak diye bende eski çağ isimlerini hiç istemiyorum lütfen yanlış anlamayın beni ama eğer mustafa olacaksa kendi babama haksızlık yaparım gibi geliyor mahir mustafa diye düşündüm soyadımız kısa en azından ama yine de içime sinmiyor saçma ya asil ismini çok seviyordum hep de onu düşündüm ne yapmalıyım 😭😭
Raymalifalitiko Sevgisemira asil bana güzel bir isim gibi gelmiyor kim uyduruyor böyle isimleri farklı olacam diye acaba.. Mahir mustafa daha güzel.
Neslihan_13 Sevgisemira anlamıyorum sanki bu erkeklerin tek cocugu ya iki kişinin evladı ve bence karşılıklı bir şey olsa senin de gönlü olsun onunda banada cok saçma ya baba ismi anne ismi ben şahsen kndi babamin annemin ismini koymm
[silindi] Raymalifalitiko gercekten kalp kirip heves kirmak istemiyorum yorum yaparken ama asil, pamir ares vs kedi köpek ismi yani o cocuklarn cocukluk donemi ergenlik donemi var onları da düşünmek lazim
Seferiyehatun Mahir Mustafa gayet güzel, koskoca peygamber ismi varken asil niye koyasin, sen peygamber ismi diye duşun.
Sevgisemira Neslihan_13 kesinlikle ya başıma böyle birşey geleceğini düşünmezdim zaten erkek olmasını istiyordum çok şükür oldu ama kocam ve ailesi öğrenir öğrenmez konuşmaya başlamış dahası 7 kardeş eşim 3 torununda zaten var saçmalığa bak
Raymalifalitiko [silindi] ama gerçekten bana da böyle isimler uyduruk geliyor.. Belki çocuğunun ismi asil olan vardır burda üzülmesini istemem ama neden ??