yamacinannesii Kızlar günaydın bugün 11+5 olduk ve ikili taramaya gittik doktor böyle yazmış çok kötü çektim ama anlayanlar yardımcı olabilir mi acaba doktorum hiçbirşey söylemedi öğleden sonra gel dedi sadece https://hizliresim.com/nisxwi
Biranne2 yamacinannesii kuzum internetten baktım 3mm den yüksek olursa sorun oluştururmuş çok şükür bir sorun yok korkma
Esincil yamacinannesii bana 1.60 dedi fetal dna yaptırdım temiz çıktı ama ben tek doktora gittiğim için pişmanım başka doktora git hemen tekrar 2 tarama yaptır farklı çıkıyor için rahat olsun.
Morvy yamacinannesii ense kalınlığından hiç endişen olmasın gerçekten iyi çıkmış. Şuan önemli olan kan sonuçların oda 7 gün sürmez belki çıkar sana büyük ihtimalle 10 gün demişlerdir ama okadar sürmüyor.
glbyzksr yamacinannesii böyle bir doktorla daha önünuzde aylar var. Bence hiç vakit kaybetmeden değiştirin doktorunuzu. Sormadan bir şey söylemeyen, suratı sürekli asik olan doktorlar insanın enerjisini emiyor. Benim ilk gebeliğimde gittiğim doktor da bir günü bir gününü tutmazdi. Enerjim bir çekilirdi bütün gün mahvolurdu. Şuan gittiğim doktor ise aşırı güler yüzlü ve motive edici konuşuyor sormadan her şeyi de anlatıyor içini rahatlatiyor insanın
yamacinannesii Morvy yok canım öğleden sonra çıkar dedi ama hem tam kan hem ikili tarama için kan aldı öğleden sonra çıkar gel dedi ama hangisi için acaba
Morvy yamacinannesii yani ikili testin hemen çıkarsa çok şanslısın tabi normalde 7 hafta 10 gün derler ilk defa öğlene çıkar diyeni duydum😁
yamacinannesii Esincil çalıştığım için maalesef sadece pazar izinliyim artık mecbur doktoruma güvenmek zorundayım. Teşekkür ederim yine de
Morvy Esincil 1,60 dediyse neden fetal dna istiyorki anlamadım benim 1,75 çıktı çok iyi demişti sonucumda temiz çıktı zaten. Bazı doktor sınır 2 buçuk bazısı 3 der 1,6 içinde ayrı test istemesi çok ilginç
yamacinannesii Morvy araştırma hastanesine gidiyorum ben ama belki tam kan sayımına demiştir ben hiçbişey anlamadım çünkü 😂 eşim gelemedi gelse de almıyolar zaten ultrason görüntüsü istedim onu bike vermedi sinir oldum çok 😂😂
Esincil Morvy her doktor bir olmuyor işte canım bizde ilk defa başıöaıza geldiği için panik olduk ne dediyse yaptırdık yani zaten sonrada doktorumu değiştim 😀
aslannaz21 yamacinannesii canm ense kalinligi gayet iyi o crow rump uzunluguda bebegin bas popo uzunlugu o da gayet guzel cikmis ayrica doktorun suratsizsa soracaksin sana bilgi vrmeye hakki var ayy gicik oluyorm şoyle doktorlara ben bu testi niye yaptiriyorm bilgi almak icin dime verecek o bilgiyi bana baslarim suratina ay cok sinirlendim
Esmaa-ess yamacinannesii ya benimde doktorum ense kalınlığı 1 cm fazla dedi test yaptırdım dün 15 güne sonuç çıkar inşallah bişey yoktur normalmiş bir çok kişi de oluyor dedi zamanla kalınlaşmaz hatta azalabilir dedi test yaptım bende