Nimet-efebspnr38 Kızlar günaydın bu haftalarda bebegin hareketi çok mu azalır ya ben sadece hıckırıgını hisseder oldum ne bilim vurmuyor tekme atmıyor gece kıpırdamadan durmayan bebek belki bir kere vuruyor endişelenmeye başladım iyice boyle olan var mı ?
Heyecanlianneee Nimet-efebspnr38 bende şuan öyleyim 32+2 yim ama çok azaldı yemek yedikten sonra hissediyorum ama çok az bilmiyorum yarın doktora gidicem 😓
A-engin10 Nimet-efebspnr38 bende ayni sekildeyim tokken hic oynamiyor nerdeyse acken hisseyiyorum yine biraz kafasi sag kasıgımda ondan mi acaba diye dusunuyorum tedirgin oluyor yinede insan😥🙄
Rabis01 Nimet-efebspnr38 29+1 deyim bende siddetli vuruyor aslinda ama eskisi gibi sık degil artik daha cok karnimi ittiriyor icerde geriliyor gibi boyle kayma tarzinda oluyor eger elimle o hareketine mudale eder dokunursam falan 1tane tekme atiyor okadarcik endiselenme bence normaldir seninkide
HandeSM Nimet-efebspnr38 benim de bazı günler sanki daha az oluyor gibi hissediyorum ya da hareketliyken mesela sanırım öyle oluyor belki de anlayamıyorum bol giysiler giyince . Benim bebeğim de genelde tokken bir duruluyor açken sabah beni uyandırıyor 😊
Nimet-efebspnr38 Heyecanlianneee sabah beni tekme ile uyandıran bebek dürtüyorm yok etmiyor ya kaç gündür böyle 😑 2 saatte bir o kadar hareket ederdiki zaten o alıştırdı beni hareketli haline şimdi korkuyorum
Nimet-efebspnr38 A-engin10 kafası falan denk geliyor ama acaba suda olduğu için dönüyor sanıyorum sanki hareket degl hbi cünkü
Nimet-efebspnr38 HandeSM benmki de oyleydi ya gece gündüz günün her saatinde aktif bir bebekten ben doktora gidim ya 😶
HandeSM Nimet-efebspnr38 içiniz rahat etsin tabi aklınızda kalacağına inşallah tembellik etmiştir bebiş
A-engin10 Nimet-efebspnr38 valla canim benimkide hareket degil kayma ne bileyim titreme gibi sanki pazateside gittim doktora bi skntı yok dedi demekki bu haftalarda boyleler bebisler🤗
Nimet-efebspnr38 Arifcaninannesi ben gittim bacı acay7p hareketli oldu bir an anlamıyorum bu bebeyi evde duruyor orda oynuyor doktor da yalan soyledim sanıyor görmek için bahane ürettim sandı😃
Nimet-efebspnr38 A-engin10 aahjaa aynı benm de öyleydi gittim de bısey yok dedi 😀 hereey yolunda çok şükür
Arifcaninannesi Nimet-efebspnr38 hayaya aynen uktraosn cihazina vuruyor bide doktorumda bak oyjuyir diyor😂 bizi yalanci cikariyor
Deniz95 Nimet-efebspnr38 benim 27 - 28 -29. Haftalarda çok azalmıştı hareketler hatta post açıp duruyordum çok az diye 30 a girince düzelmeye başladı ☺️
Menfiye_01 Nimet-efebspnr38 kuzum oturma pozisyonunu al arkana ıkı yazık koy bıraz ayaklarını one uzat yanı belin egık otur yarı uzanma pozisyonunda ozman hissedersin ben sık oturunca hıc hıssetmıyorum
kadriye25 civciv1520 aynınız bende de öyle bastan beri sakindi zaten şimdi de yine sakin sakin hareket ediyor
Menfiye_01 Nimet-efebspnr38 hıhı ve endıselenme karnını oksa konus emınım oynıcak tir dene bana haber ver