BuketArslan Kızlar 15 haftalgm bugun asiri bas agrim var olecegim galiba napsam iyi gelir yardm edin lütfen
Ilkgozagrimiz BuketArslan valla ben bol bol uyuyodum bide migrenim vardi yada ilik dus alip sacimi tariyodum rahatlatiyodu
mervec BuketArslan ben direk acile gidiyorum canım hafif değilse gidiyorum parolla geçmiyor bazen mesela bugün gittim bana damardan parol verdi ve geçti iki gündür ağrı çekiyordum gözüm aciliverdi
Elcnerdgn Parol icebilirsin yada acile gidip damardan parol alırsan cok iyi rahatlatıyor 👍🏻 Bende migren olduğu icin kaç defa ölüyorum sandım
srnerkln Yardım ölücem galba ne demek canım ya, baş ağrın normal bende migren var ve senin haftalarında oturup ağlıyordum. Farmasinin keremini başına masaj yaparak sür bi çember ile bağla çok iyi geliyor
Tugcike Türk kahvesi cok iyi geliyo canım bende 15+4üm öyle bi bai agrısı tutuyorki. Kusmaya kadar gidiyorum bol su iç ve sade yada az şekerli turk kahvesi iç cok iyi geliyo en azından dene bi kac saat bekle gecmezse ilac iç