Merhaba 11 günlük bebeğim sürekli mama istiyor vermeyince aranıyor ve ağlıyor.çok gelince de kusuyor kustuktan sonra da yine mama istiyor ne yapıcamı şaşırdım yardım önerisi olan varsa yazabilir mi belli bi oranın üzerine çıkıyor her defasında ağlayınca mecburen vermek zorunda kalıyorum vermeyince de durmuyor zaten bilemedim kustuktan sonra da anlamı kalmıyor☹️😢