Hale_ee Ilk gebeligim ve 16. Haftamdayim ama karnimda ara ara hizli birsekilde pit pit biseyler atiyor. Ve bikac zamandir hissediyorum. Acaba bu bebegimin hareketi mi? Cook merak ediyorum
Denizyildizii Hale_ee büyük ihtimalle bebeğin cnm sırt üstü yattığın zaman karnını çok hafif içeri çek bekle biraz arada bi karnına dokun pıt pıt yap parmağınla o zaman net anlarsın kıpırdadığını
Miraycaner Benimde 15+3 aynı şeyi bi kaç gündür bende yaşıyorum ne olduğunu çözemedim garip hissettim 🤰🏻
Hale_ee Miraycaner ya ne acaba cok merak ediyorum bebek hareketi olsa cok duzenli geliyor ardarda ve uzun sayilabilecek bisey 1 2 pit degil yani. O kadar duzenli ve sistematik tekmeler mi acaba?
Leylaakcay @Hale_ee aynı şeyi bende yaşıyorum 15 haftaya girdik 😌 karnımda sanki batma oluyor anlamadım ne oldugunu
Hale_ee Leylaakcay batma yok bende ama sadece pit pit atiyor alt karnimda kasik cizgimin oldigi yerde.
Hale_ee Miraycaner sordum canim ben. O rahimin kas hareketi imis. Buyudukce kalp gibi atarmis. Ne yazik ki bebisimiz degil
Canan123 Evet doktorum bana o bebek dedi. Bağırsak hareketi gibi olur dedi, başon patlar gibi, gerçekten onları hissediyorum:))
Nuray-5886 bugün tam 20+ olduk bebeğimle ilk kez onun tekmelerimi hissetim ❤️ Çok özel bi duygu moralim bozuktu ellerim karnımda sırt üstü yatarken hissettim bu duyguyu yaşamak gerçekten bambaşka 😍 Sanki içerden biri pıt pıt vuruyor gibi