MeteninAnnesi Günaydın arkadaşlar 33. Haftadamdayım benim rahim ağrım çok oluyor yaşayan var mı acaba normal mi ? Birde göğüs ucum kaşınıyor baktım böyle beyaz kremsi gibi olmuş göğüs ucu yaşayan var mı? Bunlar Normal mi?
Slncck MeteninAnnesi 34+5 teyim rahim ağrısı sıkıntısı Ve göğüs uçlarımda acıma da oluyor normaldir diyerek çok takmıyorum artık Bnde daha çok el kol ağrılarım uyuşma gibi tutulma gibi oluyor her sabah uyandığımda o var mı sizde
MeteninAnnesi Slncck bazen uyandığımda oluyor evet ama magnezyum kullanıyorum o yüzden çok sık yaşamıyorum kullanmadığım zaman yaşıyorum