Kızlar şuan 18+2 yim. 1-2 haftadır karnım çok aşağıda sertleşip canımı yakıyordu sonra elimi koyunca falan bir süre sonra gidiyordu. Şimdi eğilip kalkamamaya başladım karnım çok çıkmamasına rağmen. Belim ayrılacak gibi. Yani sanki aşağı doğru bastırıyor yürüyemiyorum bile doğru düzgün. Hemen korkmak panik yapmak istemiyorum burda okuyorum bazen olabiliyor yazıyor ama çok artmaya başladı çok aşağı çekiyor gibi normal mi bu ?