mucizemelif12 Kızlar adetime 4 gün var test yaptım kaset testlerden dün akşam negatif çıktı ama sol.kasigimda batma var gece bile yatarken acıtıyor hiç böyle adete yakın belirtim olmamıştı yaşayan hamile olduğunu öğrenen var mi
CansuDRY mucizemelif12 Kasığımda batma her ay yaşıyorum ama adet oluyorum. Hamilelik belirtileri ile adet belirtileri çok benziyor. Bu farkı ancak adet döneminde neredeyse hiç belirti yaşamayanlar fark ediyor.🤷🏻♀️ İnşallah hamilesinizdir.😊🙏🏻
haticesoydaann mucizemelif12 bence değildir kuzum daha çok erken hamileysen bile böyle belirtiler için
Buseninannesi_21 mucizemelif12 Ben öyle öğrendim canim test yaptim pozitifdi adete 4 gün kala silik çıktı adet günümde biraz daha belirgindi. 🌸
Mavi34 mucizemelif12 henüz adet gecikmesi olmadan gebelik belirtilerini ayırt etmek çok zor. Aynı adet olacakmış gibi oluyor insan kişiden kişiye de değişiyor tabi belirtiler. O dediginle belli olmaz yani sen şimdiden çok heveslenme bence günün gecerse yine test yaparsin