ggzmkrcc yok sezeryana karşıda değilim aslında. Sadece hazır bebeğimde dönmüş ken neden normal olmasın diyorum. Ama çatım darsa asla ısrar edip bebeğimi eşime atamam. 4 kiloya yakın normal doğum yapanda duymuştum demek insana bağlı bişey. Doktoruma kalsa hemen sezeryan günü verecek. Ama bebegimin bir skntiis yok çok sukur simdi