Adakus evet şimdi geldim canım dr.dan şimdi hareketlerini saymak için erken dedi gün içinde kıpırdıyosa tamam dedi kalp atışı iyiymiş pazartesi günü detaylı usg ye giricem zamanı geçti ama yapalım yinede dedi erken doğum riskimde olduğu için birde şeker yüklemesi yapılcak