Kızlar afedersiniz dün gece eşimle bilikte olmuştuk sabah uyandım kilodum da pembe kan var Çok fazla değil ama var yani bir peceteyle silersin sildigin yer komple olur ya öyle onu gördükten sonra birdaha görmedim yani bir daha gelmedi acaba düşük tehlikesi mi yoksa ilişkiden dolayı mi oldu doktora gitmeli miyim sizce 7+1 haftalığım