Merhaba bende 2019 da mecburi sezeryana alındım hiç beklemiyorken. Benim de ilk tecrübemdi ve çok korkmuştum. Doğum sonrası bas agrım çok oldu 3-5 saat arası ama sonra geçti şükür dikiş agrıları da aynı şekil 3-5 saat e hissetmeye başladım ama agrı kesiciyle biraz kendine geliyorsun. Benim canım biraz tatlıymış hemen kendime gelemedim ama korkulacak bi yanı yok ☺️ Başka arkadaşım da sezeryan doğum yapmıştı iki güne eve gitmiş ben beş gün hastane de kalmıstım. Ama şükür. Şimdi 36 haftalık hamileyim kısmetse normal doğum olacak değilse sezeryan ama bu sefer hiç korkmuyorum 😍