Meyracukurmaraz Bende karae veremiyorum İdil koymayı düşünüyorduk ama Arapça’da bir anlamı olmadığı için Bi düşündürüyor.
Seda_nrr Meyracukurmaraz Arapçada anlamı olması gerekmiyorki 🤷🏼♀️ İdil çok güzel bir isim benim görümcemin ismi :) halasının ismini koysam diğerleri darılır diye koyamıyorum:)
Mrvklnc @LiyaMm biz nasip olursa Elvin isminde karar verdik çağrışımı çok hoş geldi ve duyan da çok beğeniyor 😊
Papatya-34 esraaakale çok hoşuna gidiyor ama eşimi ikna edemedim 👧 içimde ayrı kumsal diye seviyorum ☺️
esraaakale LiyaMm meylinde güzel isim ben kumsal ,meylin,selis,arya,asel ve lina arasında kaldım kumsalı seçtim 🥰
Damlayagmur LiyaMm bende bulamıyorum ya 24 haftalık olduk hiç bir ismi beğenmiyorum suan aklımda sadece ALMiRA var bir cok anlamı var prenses soylu asil kırmızı ay gibi anlamları var bakalim daha arastiriyoruz
Hayla34 zeytinkiz biz de lidya düşünüyoruz ama bu forumdan biri anlamının gerçek olmadığını söyledi bilginiz var mı