sabah altıda uyandım lavabo ya gittimde baktım çamaşırım ıslaktı .bende baya sıkısıktım. acaba su mu anlamadm hiç .idrar kaçırmış olabilirmıyim bilenler lütfen yazsın eşim evde yok tekim de 😑🙁🙁.eger suyum geldiyse nolcak sancı falan mı oluyor.bu arada 37+4 bhaftalıgz🤦🏻♀️🤦🏻♀️