10 haftalık hamileyim. Aşırı bulantılarıma ek olarak son 5 haftadır her yediğim boğazımda kalıyor gibi. Ve bu yüzden sürekli kusuyorum. Sanki boğazımda askıda duran birşey var öyle rahatsız edici ki. Nasıl geçer yada geçer mi acaba? Böyle birşey yaşayan var mı