Dun post acmıstım doktorum nstde sancı gorunce takıbe almak ıstedı ve yatıs yaptı sureklı sancı takıbı yapılıyor ve ılac ıgne verılıyor yanımda bır bebıs var masallah dunya tatlısı o kadına baktıkca ben ne zaman bu duyguyu yasıcam dıye dusunuyorum bı yandanda korkuyorum daha 33 haftalık bebegım bu kadar erken gelemez o daha cok kucuk lutfen bırer ayetel kursı okur musunuz 🤲🏻😔