betty17 31+3 üm. Azıcık bir uyku yeter oldu. Kendim de davul gibiyim. Hani bu kadar uykusuzum madem bir işin ucundan tutayım dimi, ama ona da enerjim yok. Ağrılar, yalancı sancılar, içeriden bana kung fu yapan minik oglum… uykular haram oldu gerçekten. Neyse doğum sonrası uykusuzluğa hazırlanıyoruz galiba diyip, olumlu taraftan bakalım 🙄